fredag den 5. juni 2009

Bud afgivet

Jeg sank en gang ekstra nu til morgen og ringede til ejendomsmægler med vores bud på drømmehuset: Kr. 2.250.000. (kontantprisen er sat til 2.650.000)

Mægleren skrev ned og spurgte, hvornår vi så havde forestillet os at overtage huset? Det har vi ikke tænkt så meget over, men som udgangspunkt har vi jo 3 måneders opsigelse her i vores lejede rækkehus, og vi vil selvfølgelig helst ikke sidde med dobbelt husleje længere tid end højst nødvendigt.

Men nu går han i hvert fald videre til sælger med vores bud, og dermed er den virkelig spændende fase jo i virkeligheden skudt i gang.

Nu håber jeg bare ikke, at sælger er lige så langsomme i optrækket som vores rådgiver i Nykredit, men det er jo ret store tal, vi nu skal jonglere med, så selvfølgelig skal de også lige have betænkningstid.

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Puha, sådan noget er nervepirrende og på en og samme tid hader og elsker jeg det : ) Held og lykke.

Malou Klidmoster sagde ...

Uha, hvor er det spændende :-)

Unknown sagde ...

Tillykke eller hvad man siger :-)

Pernille på 1. sagde ...

Det er bare så spændende håber at det lykkes for jer
Knus

Vibeke sagde ...

Jeg er spændt på, hvad sælger siger, men det kan godt lykkes, hvis de har stået med huset til salg længe.
Knus
Vibeke

Berliner brosten sagde ...

Wheeee, hvor er det spændende! Glæder mig til at høre mere og for dutten da, hvor krydser jeg bare fngre for at sælger ikke er så langsom i optrækket som "hende der" fra nykredit!

Lise sagde ...

Åh hvor godt. Har i blot haft ringet til dem med budet, eller har i også skrevet til dem?

Har mægleren fortalt noget om hvornår han forventer at vende tilbage med nyt?

Iihhh jeg har millioner af spørgsmål. Du må fortælle mig meget mere.