tirsdag den 31. maj 2011

Sygedag

Vågnede med den tungeste hovedpine, blister/svamp på hele tungen (endnu en bivirkning) og orkede bare ikke at gå på job. Ikke engang i de fire timer, som min deltidssygemelding indebærer.
Så jeg har sovet et par timer på sofaen, og nu efter et par kopper dejlig te, føler jeg godt jeg kan hoppe på verden igen. Sådan i det små.
Denne nederdel af Isabell Kristensen som jeg købte for fire år siden på outlet, er der kommet maling på (typisk mig at tro at jeg kan male uden at få noget på tøjet), og nu vil jeg dissekere den og plagiere mønstret over på enten noget mønsterpapir eller direkte på noget dertil egnet stof.
Og jeg vil gøre det i haven, omgivet af naboer, der slår græs, mejser der fodrer deres yngel samt alle de øvrige fugle som sørger for at den lydmæssige kullisse er nøjagtig så hyggelig som den bør være her på dagen før årets allerførste sommerdag.


Skrevet fra iPhone

Ingen kommentarer: