søndag den 29. august 2010

Hold da op

hvor har jeg slappet af i dag! Bortset fra lidt tøjvask og –ophængning, så er det eneste praktiske jeg har foretaget mig, at låne ører og en skulder til min store datter som ringede fra morgenstunden og var så ked af et problem hun havde med en veninde, som hun følte sig forrådt og udnyttet af.

Problemet er ikke løst, men en hel dag med snak har alligevel givet mulighed for at se det fra flere vinkler, og hun gik herfra i eftermiddags i et noget bedre humør end hun kom med i morges.

Jeg har lige trænet lidt forskellige kommandoer med lille Tilde og gamle Anton, om lidt skal vi ud på en luftetur, så de er dejligt trætte til natten, og så skal jeg på hovedet i seng, så jeg er klar til i morgen.

Div. Tilde, aug. 2010 006

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Dejligt at se, at du er her igen, Susanne! Lille Tilde er da slet ikke til at stå for - og åh ja, problemer med veninder i ungdommen husker jeg også.

Sus sagde ...

Tak for velkomsten, Madame. Dejligt at være tilbage! Ja Tilde er en yndig lille trold. En engel at se på, men fræk som en slagterhund :o)
Jeg kan også huske de venindeproblemer - sikke egentlig noget. Som regel var det (siger jeg nu, 20 år efter) jo fjollede bagateller der lavede rav i den, men dengang var det skam virkelig alvorligt :o)