fredag den 12. marts 2010

Det trækker tænder ud

at flytte et par rummeter askebrænde, og det er med stor lettelse jeg kan sige, at det heldigvis ikke på noget tidspunkt involverede mig.. Og her må jeg hellere skynde mig at tilføje, at jeg faktisk havde andre ting at tage mig til indendørs.
Manden og mine to sønner, derimod, kan godt mærke deres rygge nu hvor hele læsset står stablet så fint på den overdækkede terrasse inde i selve haven. Og det er en dejlig fornemmelse at det nu står, hvor det skal stå og ikke ude midt i carporten.

I går købte vi pladen, som brændeovnen skal stå på, samt en hyggelig gammeldags flettet kurv til brænde, og så bliver vi næppe mere klar til den, brændeovnen.
I morgen drager vi til Ringkøbing og henter dyret.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tillykke !

Bente sagde ...

Jeps, det trækker tænder ud! I efteråret flyttede manden og jeg 6 rummeter på en aften. Suk! Men ... vi har haft det dejligt varmt i vinter ;-).

God fornøjelse med den nye brændeovn - den ser god og lækker ud!