mandag den 8. marts 2010

Tilblivelse

I morgen bliver moderen til vores (forhåbentlig) kommende hvalp parret med en flot han, og det bliver spændende om parringen lykkes og hun bliver drægtig.

Det næste spændende er, om vi overhovedet kommer i betragtning til en hvalp fra det pågældende kuld, for vi er "bare" skrevet på venteliste, og vi ved af gode grunde ikke hvor mange der i forvejen står på venteliste til en hvalp derfra. Vi ved selvfølgelig heller ikke hvor mange hvalpe, der kommer.

Mindsten og jeg har talt om navne til hvalpen, som skal være en pige. Helst. Og mørk. Helst. Men hvis vi i øvrigt finder den rigtige hvalp, så er farve og køn uden betydning.

Vi har 7 mulige navne på forslagslisten (som i øvrigt kun Mindsten og jeg har indflydelse på), og vi er enige om, at vi først kan beslutte os endeligt, når vi ser hvalpen.

6 kommentarer:

Olines sagde ...

Og det er den helt rigtige beslutning. Jeg har netop sendt 7 skønne hvalpe afsted til nye familier og det var imponerende som hvalpene valgte deres familier og ikke omvendt! Alle familierne kom på besøg og lod deres hvalp vælge dem. Det var en fantastisk proces og jeg er sikker på, at familierne har fået lige præcist den hvalp der passer til dem.
Held og lykke med den kommende tid, det bliver rigtig spændende at følge!

Sus sagde ...

Oline, ja det er rigtigt. Kemien skal være der - og helst fra begge sider. Tvivlen indtil nu har været der, fordi vi jo i forvejen har to gamle hunde. Og vi har vejet for og imod i månedsvis, fordi de to gamle skal have et godt liv, den tid de nu har tilbage. Men også fordi den lille skal have en god start. Men vi er blevet enige om, at vi forsøger at få hvalpen nu, så den og de gamle kan få glæde af hinanden så længe det varer. Er det noget du har nogen erfaring med?

Unknown sagde ...

Åh, lang tid at vente og håbe :-)

Rina sagde ...

Jeg får sådan lyst til en lille vuf, når jeg hører det her...
Held og lykke med det! *S*

Madame sagde ...

Det bliver spændende om I får en ny hvalp snart - jeg krydser fingre og glæder mig til billeder, Susanne :-)

Bente sagde ...

Det lyder spændende med den hvalp! Håber I kommer i betragtning.

I sin tid kørte vi af sted for at købe én hunkattekilling - og kom hjem med to hankillinger. Fordi de føltes rigtige ;-). Så jeg kender godt det der med planer, der ændres.