onsdag den 1. april 2009

Aprilsnar

På vores familiehjemmeside skrev jeg 1. april for nogle år siden nedenstående proklamering om, at vi ville flytte til Sverige.. 

Så er beslutningen taget og papirerne skrevet under! Vi har i de sidste par år kigget på huse i sydsverige (mest for sjov og for lige at overveje muligheden), og for godt 3 måneder siden fandt vi et hus lidt uden for Malmø i Halmstad Kommune. Vi får nøgler til huset d. 1/5, men der skal laves en del på det, så vi flytter først ind omkring 1/6.
Huset er 157 kvm og har kælder, ca. 850 kvm grund og ligger lige hvor land og by mødes på Anisvägen 22.
Skolen/fritidsordningen ligger kun godt 500 m. fra huset. Carsten beholder sit job i Avia, og jeg starter pr. 21/6 som sagsbehandler i arbejdsformidlingen i Halmstad.
Vi ville have sagt det til familie og venner for længe siden, fordi det har været så spændende, men vi turde ikke sige noget, så længe det var så usikkert mht. økonomi, job, skole mv.
Men nu ligger det fast:
Vi flytter til Sverige 1. juni!!!!
Vi skal selvfølgelig nok give nærmere besked til hver især snarest. Indtil videre kan I gå ind HER og kigge på flere billeder af huset.

-Og hvor mange tror I så, der reagerede på dét? 1!! –Som i EEN!! Og det var formanden i den forening, hvor jeg er sekretær, fordi hun syntes det var frygteligt, hvis hun selv skulle til at skrive referater… Jeg havde forestillet mig at blive kimet ned af passende grådkvalte familiemedlemmer og venner fra nær og fjern, når de nu læste, at vi skulle flytte, men NIX. Så af hensyn til min selvværdsfølelse laver jeg ikke den slags aprilsnar igen…

PS! Jeg ER så småt begyndt at tale til min omgangskreds igen   :o)

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Siger som Sifka :)

Pernille på 1. sagde ...

Hehe hvor var det en god spøg, men jeg forstår da godt du ikke lige gentager den. :):)

Madame sagde ...

Hihi, det var rigtig sjovt fundet på, Susanne! Men det var trist, at familie og venner var ligeglade med, at I 'flyttede' :O)

Bente sagde ...

Hmmm ... mon ikke du skulle tage en tjekker på besøgstælleren på familiehjemmesiden?! Måske kom de slet ikke forbi og læste med :-) .

Vi har i hvert fald nogle gange været overraskede over, hvor lidt trafik vores familiehjemmeside havde. Altså dengang, den stadig blev opdateret. Efter jeg kastede al min kærlighed på bloggen, og manden i mit liv skal klare hjemmesiden, tja ... jo ... så er der ikke meget at komme efter. Heller ikke aprilsnare ;-) .

Septemberliv sagde ...

Hihi den var god, selvom den ikke blev helt som du havde håbet ;0)

Malou Klidmoster sagde ...

Hæ hæ, det var en af de bedre. Den planker jeg og bruger om et par år :-)

Margrethe sagde ...

Min mands kollega sagde op igår, hun sendte en mail rundt og takkede for godt samarbejde, og sendte samtidig en kopi jobbeskrivelsen på sit nye job. Det var som vikar som den lille havfrue... Der var ikke et øje tørt.

Pernille på 1. sagde ...

Psst Susanne, hvordan kan du få lov at vælge den lilla farve ovre til højre, den er jo umildbart ikke med i den farvepalet der bliver vist, taster du så bare koden ind for farven i html ?
Knus pernille

Sus sagde ...

Sifka og Anne, det kan jeg kun give jer ret i :o)

Sus sagde ...

Pernille og Madame, ja ærlig talt, altså!! :o)

Sus sagde ...

Bente, jo vi talte skam også om muligheden for at folk måske bare slet ikke havde været forbi hjemmesiden - og det var sikkert det der var tilfældet.
Min hjemmeside er også røget lidt ud på et sidespor efter at jeg startede min blog, men jeg prøver da at holde dampen oppe, så vores familie kan følge med :o)

Sus sagde ...

Kari, tak, man kan ikke vinde hver gang :o)

Sus sagde ...

Malou, godt du kan bruge idéen :o)

Sus sagde ...

Margrethe, HA! Dét var godt fundet på! :o)

Sus sagde ...

Pernille, jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med "ovre til højre", men ja jeg ændrer html-koden fuldstændig uhæmmet og efter eget forgodtbefindende :o)
Men jeg tør nu ikke ændre noget uden først at have gemt det eksisterende :o)

Pernille på 1. sagde ...

Susanne jeg mente bare teksten ovre til højre :) men jeg kan også se at du bruger den lyselilla skrift andre steder, men så gør du det sådan som regnede med, jeg må lige prøve på min prøveblog, ja ja sådan en har jeg altså så jeg ikke lige kommer til at smadre et eller andet hos mig selv :=
Tak for svaret