onsdag den 29. april 2009

Middag, fantomet mv.

the_phantom_of_the_opera

Mandens arbejdsplads har 60 års jubilæum i år, og alle medarbejdere, koner, mænd – ja sågar firmaets revisor – er inviteret i Det ny Teater i morgen og se forestillingen The phantom of the opera. Det er jo i sig selv fantastisk, men oven i købet skal vi først spise middag i Teaterkælderen, hvor tjenerne optræder ind imellem serveringerne (c:

Vi har set forestillingen før, Manden og jeg. To gange. Første gang han og jeg alene, og anden gang - fordi vi var så begejstrede – inviterede vi begge vores mødre med derind på mors dag.

Vi købte cd’en, og hører den jævnligt fordi den er så god at gøre rent til  :o)

Nu skal vi altså se forestillingen for tredje gang, og vi glæder os. Der er både romantik, spænding og en god håndfuld humor i stykket, og musikken er et afsnit helt for sig selv.

Vi har begge taget fri på fredag, og vi glæder os til en aften hvor firmaet betaler alt – garderobe, drinks i pausen, middag, ja helt ned til en taxa hjem efter forestillingen. Så her vil jeg godt have lov at indskyde:  Aaaaaahhhhh..   :o)

-Og  så selvfølgelig: fortsat god onsdag til alle.

5 kommentarer:

Septemberliv sagde ...

Jeg forstår din glæde. Altså en hel aften med alt betalt og så ovenikøbet med noget I begge gerne vil se - igen.
Rigtig god torsdag med fest og farver :0)

P.S. har ikke set stykket, men vil gerne tro det er storslået!

Frk. Vestergaard sagde ...

Det lyder dælme hyggeligt. jeg har aldrig set stykket - men har faktisk musikken på CD og hører det af og til. Håber I får en god tur

Lise sagde ...

Lyder hyggeligt med sådan et flot firma-arrangement. Glæder mig til at høre om teaterkælderen, for den har stået på min ønskeliste i lang tid nu.

God 1. maj til dig :-)

Pernille på 1. sagde ...

Wow du kan glæde dig, jeg har en kollega der har været inde og se det, og man spiser jo altid godt i kælderen.
Kan I have en dejlig tur

FruE sagde ...

Det lyder altså også helt fantastisk. Håber i havde en rigtig dejlig aften i går med god underholdning og dejlig mad.

Har aldrig selv været i teater, håber en dag at kunne trække manden med :o)

God weekend :o)