fredag den 24. april 2009

Gantz allein – yay

Manden og Laura tager til konfirmation hos vores gode venner i Ringkøbing i morgen. De bliver der til mandag formiddag engang, så Manden kan tillade sig en øl under festlighederne. Jeg har for travlt på gymnasiet til at jeg kan tillade mig at holde fri – lige pt. i hvert fald, men faktisk passer det mig ret godt at her kun er mig og sønnike på 16. Han skal på arbejde i Føtex det meste af tide, så ham ser jeg ikke meget til.

Det er en stor luksus for mig at være alene engang i mellem, og det er ligeså stor en luksus når de kommer tilbage.

Så jeg glæder mig til de næste par dage, hvor jeg skal ordne lidt i haven, læse, måske blogge lidt. Det bliver en fest!   :o)

 

mushrooms1, picniked

5 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder dejligt - og genkendeligt! Jeg har også lige sendt husbond af sted og vil nyde at være alene ;-)
Ha' en god weekend!

FruE sagde ...

Alenetid er dejligt fra tid til anden og når så familien samles igen er det skønt. Dejligt at mærke, at man kan savne hinanden.

God weekend.

Miss Midtjylland sagde ...

iiih... det er altså også hyggeligt... og så fodbad og asti - det er også gennemgående luksus for mig.. he he

Bente sagde ...

Åh ja, ensomhed er skønt! Det står højt, højt på min favoritliste (blogger også jævnligt om det ;-) ).

Håber du nyder weekenden i fulde drag!

Pernille på 1. sagde ...

Jeg tror det at være alene engang imellem er en rigtig god ting - så ligger man også meget til hvor meget man savner dem. Brug nu din tid godt på dig selv.

God weekend