onsdag den 17. februar 2010

Kitchen Aid eller ..

I julegave ønskede jeg mig et Kitchen Aid rivejern - sådan et tårn af fire sider med hver sin rivestørrelse og med en skål indeni i bunden til at opsamle alt det revne.. NOT! I dag skulle jeg prøve det for første gang, og der var lige så meget gulerod på bordet som i opsamlingsskålen..





Jeg kunne lige så godt have brugt mit trofaste gamle flade rivejern.. Det havde været mindst lige så effektivt.
Min eneste grund til at ønske et rivejern i lige dette mærke er, at det normalt er forbundet med kvalitet.. Min fantastiske røremaskine er i hvert fald.

3 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Sikke da noget rod, ja så kan det da være ligemeget! Dyrt var det sikkert også.
Knus
Vibeke

Sus sagde ...

Hej Vibeke
Ja sikke noget skrammel. Og du har ret i at det garanteret var hundedyrt, og det er mine døtre der har købt det for deres surt opsparede penge!

olines sagde ...

ØV!