torsdag den 25. februar 2010

Ny verdensborger


Min store datters bedste veninde fødte for et par uger siden en lille dreng. Og de sad og hyggede sig hjemme hos mig alle tre, da jeg kom hjem fra arbejde i går.

Veninden har haft sin gang i vores hjem fra ungerne var fem år, så hun er nærmest en del af familien. -Og især de seneste år, hvor min datter og veninden har været kærester med to brødre. Så nu er de også svigerinder :)


Nå men puslingen. Han er en rigtig lille Charlie. Gryntende og knirkende og let krøllet i ansigtet, som han sov op ad min datters skulder. Dejlig at skue og dejlig at holde :)


6 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg bliver lige rørt hver gang jeg ser så lille et barn :-)

Så er du kommet i familie med det lille pus - det må være dejligt at din datters veninde, nu også er hendes svigerinde. Nu kan du følge med i næste generation.

Unknown sagde ...

Hvor er han dog lækker !!! :-)

Rina sagde ...

Åh, en lille pusling...Hvor er han fantastisk! Det er et mirakel - hver gang! Jeg glæder mig til at blive mormor...*SS*

Sus sagde ...

Madame, jeg har det på samme måde. Sådan et lille hjælpeløst væsen. Og jeg nyder at kunne være med på tæt hold :)

Sus sagde ...

Miri, ja helt vildt lækker. Og jeg havde helt glemt hvor blød sådan en lille kind er! :)

Sus sagde ...

Rina, du har ret; intet mindre end et mirakel. -Og jeg glæder mig osse til mormorrollen! :)