søndag den 31. juli 2011

Det blir en lang vinter

Jeg har i lang tid troet, at jeg havde peaket, hvad angår bivirkninger af al det stærke medicin. Altså med hensyn til måneansigt, vægtøgning mv.

Men jeg kan se, at det faktisk først er nu, det sker.. Jeg mødte forleden en flok af mine elever i Sommerland Sjælland. Og jeg taler om elever, som gik ud lige før sommerferien. De kunne ikke kende mig..

Det skal lige siges, at jeg ikke var nogen sylfide i forvejen, men det der ses i mit ansigt er det såkaldte “månefjæs”, fremkaldt af i hvert fald en af medicintyperne.

Jeg føler mig bogstaveligt talt som elefantmandens (noget yngre) tvillingsøster, og det er lige nu en ringe trøst at virkningen fortager sig på et tidspunkt, når engang jeg er færdig med medicinen. For jeg ved ikke, hvornår det sker. Jeg (mine nyrer) reagerer ikke som lægerne havde håbet på, så der bliver nok tale om noget eksperimenteren med andre medicintyper. (Læs: med andre bivirkninger)

IMG_1032

IMG_1025

IMG_1029

Litervis af vand i ben og fødder har jeg. Her kan man se aftryk af min pege- og langfinger. Jeg er alvorligt bekymret for, hvad for noget fodtøj jeg kan gå med til vinter.

Ingen kommentarer: