søndag den 19. april 2009

Mandagstema uge 17

Mettes tema i denne uge er hverdagsluksus, og det hører kys, kram og kærlige ord til. Og jeg er i den lykkelige situation, at jeg både har masser af mennesker at give dem til og masser af mennesker at modtage dem fra. Og  gør det. Og med fare for at lyde pladderballeagtig, så er det min allerstørste hverdagsluksus  :o)

Vi befinder os i hver sin ende af huset, og et højaktuelt billede er umuligt, så I må nøjes med et billede af mig og min elskede fra for 19 år (og næsten ingen rynker) siden. Vi kysser heldigvis stadig goddag og farvel og en hel masse ind i mellem, og vores unger er med på kysseriet og krammeriet, lige indtil de når en vis alder. Laura vil heldigvis stadig gerne, og hun har også nogle meget kyssebare kinder, som er lige til at spise  :o)

Kysset,_endnu_mere_besk�ret!, picniked1

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Veldig koselig innlegg - fysisk kontakt er jo kjempeviktig. Vi i hsuet også, ehklemmer mye her heldigvis! Fin uke! Klem fra Randi**

Anonym sagde ...

Altså, jeg mener; vi klemmer mye her i huset også, heldigvis!

Malou Klidmoster sagde ...

Åh ja, man skal huske at kysse hver dag :-)
Dejlig tolkning af temaet!
Knus
Malou

Petunia sagde ...

Vi sover hver kveld ved å ligge tett inntil hverandre min mann og jeg. Det er en fin ting.
Flott valg av "hverdagsluksus":)

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er i da bare søde !
Og jeg giver dig ret, man kan ikke kysse for meget.

foto CHIP sagde ...

Det du beskriver är verkligen livsviktig vardagslyx :)

Rimkogeren sagde ...

Hvilken herlig hverdagsluksusdiæt!

Anne sagde ...

Så BRA!! slikt liker vi normenn også :-))

Madame sagde ...

Haha, åh det var da det allerdejligste indlæg om hverdagsluksus, Susanne ;o)

Evami sagde ...

Er kysses det også,god morgen,ha det og klemems og koses,både med min kjære og ungene.Og det re luskus å ha en slik familie:) VI er heldige vi:) Ha en fin mandag:)

linsky sagde ...

Så søte dere er!

Melusine sagde ...

Ja, kyss og klem i hverdagen er sannelig en luksus - og så herlig når en opplever det enten det er fra mann eller unger! Flott illustrert :)

Margrethe sagde ...

Men selvfølgelig, det ér jo den skønneste hverdagsluksus :-)