fredag den 3. april 2009

SE HVAD JEG HAR FÅET

Den fineste pakke stod der på mit spisebord, da jeg kom hjem i går. Stine havde gjort den fin, og der var ingen tvivl om, hvad det var for en pakke  :o)

Her er hvad der var i. De små gule “dimser” med en rød prik på, er skumkyllinger, som smager godt. –Laura og jeg har været der allerede. Big time.

De søde lilla kyllebasser er hjemmelavede. Jeg blev så glad for det hele, og jeg synes simpelthen den her Operation Påskeglad er en fantastisk idé  :o)

P�skeglad_014, picniked

 P�skeglad_015, picniked

P�skeglad_018, picniked

 P�skeglad_017, picniked

Jeg har afsendt min operation påskeglad for længe siden. Håber, den er modtaget.

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Dejligt du blev glad - det er super fedt at vide :o) Og hold da ellers op med billeder, helt med "portræt" og det hele.

Sus sagde ...

Stine, jamen gode ting skal man da sige højt! :o) Og det var fuldt fortjent. ;o)