torsdag den 23. september 2010

En dejlig dag..

har det været i dag.

I dag skulle være dagen, hvor det lykkedes mig og en kollega at vinde en lille SJÆLDEN sejr over SU og dermed redde skindet for at par elever. Det skal helt sikkert noteres i en eller anden notesbog, for det sker praktisk talt ALDRIG.

Efter arbejde var jeg med min mor på hyggelig ose-tur i indkøbscentret i Ishøj, hvor jeg mødte min store søn, som arbejder der, og som jeg ser sjældnere end jeg bryder mig om, fordi han er flyttet ind til sin kæreste, som har et barn. (Lad mig skynde mig at tilføje, at jeg er glad for hans kæreste, og det er absolut ikke hendes skyld – sådan ER det jo bare når man stifter familie..)

Vi fik en kop kaffe og en sludder i cafeteriet, vi tre, og jeg nød det sådan, fordi jeg havde savnet min søn. Hvor meget, kunne jeg først rigtigt mærke, da vi sad og fulgte op på de sidste ugers hændelser i alle lejre.

Vel hjemme blev jeg ringet op af min ældste datter, som inviterede sig selv på middag og fem minutter senere dukkede op i Aygo’en med sine to små chihuahuas.

Nu sendes mindsten i seng af Carsten, hundene ligger spredt omkring i stuen – alle sammen tæt på brændeovnen som buldrer lystigt – og nu står den på afslapning for resten af pengene :o)

Aaahhh sikke en dejlig dag det var.

Ingen kommentarer: