lørdag den 18. september 2010

Skønt for øre, for øje og for sjæl

var teaterkoncerten i går. Så vidunderligt smukt fortolket og fremført, og selv om man ikke havde kendt de enkelte melodier i forvejen (eller de fleste, i hvert fald), ville de alligevel have sat sig fast i én med strittende nakkehår og en klump i halsen til følge.

Scenografi og kostymer er et kapitel helt for sig selv, og jeg har ikke superlativer der beskriver hele forestillingen.

Vi købte cd’en, og jeg glæder mig til at høre den i morgen.

Tag ind og se den. Det siger jeg bare.

Vejret viste sig i sit mest efterårsagtige hjørne, så det var skønt at kunne sætte sig ud i den lune bil og trille hjem til pigerne som havde hygget sig med pizza fra den lokale.

I dag nyder vi at det er lørdag. Hundetræning forløb fantastisk, og indkøbene blev overstået på hyggeligste vis. Manden har tilkaldevagten på arbejdet i denne weekend, og nu er han (selvfølgelig) blevet kaldt derud.

Det er nu mest synd for ham; mindsten og jeg skal nok hygge os med lørdagsguf og Barnaby mv.

Aaaahhh..

Ingen kommentarer: