tirsdag den 19. april 2011

Travl påske

Var i haven hele dagen i går, og det var skønt at bruge kroppen ovenpå al den slappen af de sidste 3 ugers tid.

Vi bestilte i går et redskabsskur (det mindste på markedet). Det bliver leveret i morgen og skal stå i dette hjørne af haven, som på mystisk vis altid har været rodet og båret præg af div. haveredskaber mv., som godt nok hører til billedet på en eller anden måde, men som dog RODER. Og de skal IKKE stå på den hyggelige overdækkede terrasse mere!

Nå, men forarbejde! Der skal gøres meget, og jeg er glad for, at min store søn elsker den slags projekter lige så meget, som jeg selv gør, for jeg havde aldrig klaret det alene.

div. iPhone 003

På fredag får vi vores gode venner på besøg til påskefrokost sammen med alle vores børn og svigerbørn, og jeg håber, at skuret står på sin plads til den tid.

Ingen kommentarer: