mandag den 13. juni 2011

Pyyhramiderne

jeg synes ellers, jeg lagde godt ud i morges med masser af energi og nåede heldivis også at få en del fra hånden, men fra i eftermiddags kunne jeg godt mærke, at det ikke ville holde.

Mine kræfter er brugt op og jeg føler mig fuldstændig slidt. Det er længe siden, jeg har haft det sådan, og jeg går ud fra, at det er lige dele sygdom og medicin, som gør mig så drænet.

De sidste kræfter er brugt på at redde vasketøjet ned fra tørresnoren, for jeg tror ikke, vi slipper ret meget længere for det regnvejr, som flere bloggere i den mere vestlige del af landet har talt om i dag.

Yngsten er puttet nu, og om en lillebitte time skal jeg samme vej – dog med Journal 64 under armen. –Og så håber jeg på at vågne med masser af energi i morgen.

Ingen kommentarer: