onsdag den 14. januar 2009

Fornemmelser

Nogle gange SKAL det altså bare ikke være nemt.

Nu til morgen sagde Laura til Carsten (med patos og piv i stemmen):

"Jeg kan bare mærke, at det bliver en møgdag ovre i skolen!"

Det lykkedes Carsten at få hevet hende lidt op i humøret, så hun kom da afsted.
Men jeg synes egentlig det er lidt mærkeligt, at hun ikke er mere entusiastisk, selv om jeg sagtens kan forstå, at det må være en virkelig mærkelig situation, hun er i.

Update: Humøret var ikke stort bedre nu efter skole. Jeg bliver helt tung om hjertet, når jeg ser hendes lille modløse ansigt. Jeg vil så gerne se hende glad, men det er jo osse stadig så nyt endnu, og vi må give det en chance.
Nu er matematiklektierne klaret, og efter maden har vi talt fødselsdag, ungerne og jeg. Stefan har på fredag (samme dag som sin storesøster) og Laura har d. 25.
Fødselsdagsplanerne hjalp på humøret.

-Og det gør de to her også!

Ingen kommentarer: