søndag den 25. januar 2009

Pyyyyhramiderne

-hvor føler jeg mig brugt nu.
Bagte grovboller i morges (til Lauras kl. 10-mad i skolen).
Laura fik veninde på besøg, og de deltog i muffinbageriet. Samtidig skulle osse rugbrødet bages, så vi har noget at lægge pålægget på i den kommende uge.


Både mormor og farmor var her i dag, og det var dejligt at se dem, men jeg glemte helt at nyde det hele, og blev i stedet lidt stresset over alt det, jeg skulle nå. Selv det altså udelukkende var mine egne forventninger jeg skulle leve op til.

Sidst på dagen skulle bjerget af pandekager tilberedes, og jeg synes egentlig jeg har stået i køkkenet hele dagen.


Det er ikke ment som brok, for jeg har jo selv valgt det, og jeg kan vældig godt lide det, bare en konstatering af, at man (læs: jeg) altså kan tage munden for fuld.

Nu er klokken 21,06 og jeg tror simpelthen jeg skal gå op i seng.

Fortsat god søndag aften.

Nat nat.

Ingen kommentarer: