fredag den 30. januar 2009

Hvad får jer til at tro

at jeg er vild med at tage billeder af mit bagværk???   :o)  Var det de 400 bollebilleder på en måned, måske?

Hihi jeg ved godt jeg tager mange billeder af alt hvad jeg bager, og det er bare fordi, jeg synes det ser så hyggeligt og lækkert ud.

Håber, I vil bære over med mig ;o)

80 boller blev det til, og de er store og med gulerødder, og de er først til i morgen, hvor fællesjanuarfødselsdagen for fire af mine børn og Manden løber af stabelen :O)

Boller 30. jan. 09              Boller, endelig færdig, 30. jan. 09

2 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

De ser sørme oss lækre ud:)
Nu bliver jeg nok nød til at sku igang med at bage her i weekenden, det smitter...

Sus sagde ...

Hæ, MissMuffin, Det er jo ikke det værste at blive smittet med :o)