onsdag den 28. januar 2009

"HEJ LAURAs MOR...."

.."må vi godt komme med hjem til Laura i dag??"

-Sagde altså Lauras nye klassekammerat, Anna, i telefonen. Det sagde jeg ja til, og efter at have tjekket det med de to klassekammeraters forældre i telefonen, skar jeg noget brød og fandt syltetøj og varm-kakao-pulver frem.

Det er så dejligt, at Laura kommer godt ud af det med sine nye klassekammerater. Hun trænger til, at nogen gider hende.


Og nu fiser de rundt på 1. salen og leger skjul, mens jeg sidder her og frydes ved tanken.

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt! Vi mødre har det jo bedst, når vores unger har et godt liv fyldt med positive oplevelser. Jeg kan se mig selv i samme alder, når jeg ser dit dejlige billede :o)

Sus sagde ...

Ja osse mig, og det er sjovt at man sådan kan sidde hver for sig og fordybe sig på hver sin måde og i hver sin ting. Der er mange niveauer at være social på - heldigvis :o)