søndag den 2. januar 2011

2010/2011

Jeg vil ikke som sådan gøre status; blot konstatere, at året 2010 gik vores næse forbi - hurtigt. Set i bakspejlet synes jeg slet ikke jeg nåede at få dyppet tæerne i det, året.

Men det er alligevel et år, som jeg er taknemmelig for, og som derfor er værd at nævne ;
-Det var vores første hele år i vores nye hus, som vi er blevet så glade for. (især nu, hvor alle vinduer er skiftet ud med nye, tætte og sprossede :o)
-Det var året, hvor vi måtte sige farvel til vores 16 år gamle hund, Molly, som var blevet så dement, at hun til sidst ikke anede hvor hun var, men som var så stor en personlighed, at hun for altid har sat sig dybe spor i os.
-Det var også året, hvor vi (planlagt) købte en ny hundehvalp, Tilde.
-Og så vil jeg huske at nævne, at jeg stadig synes, hver dag på mit job på gymnasiet er en fest. Jeg kan slet ikke være taknemmelig nok over, at jeg søgte og fik det job for 3 år siden.
-Jeg fik konstateret noget sygdom, men ikke noget rigtig alvorligt og ikke noget, der ikke kan behandles.
-Det går mine børn godt.
-Jeg fyldte 50 år d. 10. dec., og blev så forkælet med kærlig opmærksomhed fra alle sider, at jeg kan leve på det i årevis.
-Sidst, men ikke mindst, ja, så er jeg bare så glad for min dejlige mand gennem snart 20 år. Vi griner så godt og har det dejligt sammen, selv om vi selvfølgelig har vores kontroverser, men de er for små og for sjældne til at tillægge andet end et blik.

Med sådan et år i bagagen er det let at glæde sig til et nyt år 2011, og det gør jeg!

Ingen kommentarer: