mandag den 31. januar 2011

En heftig weekend

Der har været så meget knald på i denne weekend, at jeg er nærmest lykkelig for, at den er overstået. Mandens og yngstens fødselsdagsbrunch i går formiddags forløb så fint og hyggeligt. men det kostede på stresskontoen, fordi jeg er så dårlig til ikke at lade mig selv køre op.



Og det er bare ikke sundt for mig. Eller for nogen.
Dejligt var det alligevel at se hele familien samlet, og maden var skøn.
Efter endt oprydning kunne manden og jeg snuppe hver en lille velfortjent morfar på sofaen, og SÅ var vi friske til den nervepirrende håndboldkamp, som har været på alles læber de sidste dage! Den endte med en flot sølvpokal til Danmark, og den kan de være stolte af, drengene.
Nu er det mandag morgen og jeg er på Hvidovre hospital for endnu et tjek af blodtryk mv.
Skrevet fra iPhone

Ingen kommentarer: