fredag den 28. januar 2011

What a day

med fare for at lyde som et brokhoved. Det har skam også været en god dag, men den har været virkelig lang. Som i lang.

Efter arbejde var jeg ovre på hospitalet for at få sat døgn-blodtryksmåler på armen. Dér skal den så sidde og PUSTE sig op 4 gange i timen, og det skal man jo lige vænne sig til.

Nu er det jo af indlysende grunde smart at tage det lidt med ro med sådan et apparat på armen, men jeg har nærmest bare haft susende travlt siden jeg fik det på Smiley.

blodtryksmåler

Fik først lejlighed til at slappe af, da håndboldkampen startede, og det var skønt at smide stængerne op!

I morgen skal vi være PÅ fra morgenstunden, når vi skal ud og bowle med Lauras klassekammerater (pigerne), og derfor vil jeg nu ønske jer andre en god nat Smiley. (Jeg er spændt på, hvor meget søvn jeg selv får med det apparat på armen)

Ingen kommentarer: