fredag den 21. januar 2011

Totalt snyd

Bedst som man havde vænnet sig en smule til de lidt varmere grader – som i hvert fald har holdt sig på plussiden af skalaen den sidste uges tid – så vågner man op til en fuldstændig frosthvid verden og græs der er sprødt at træde på. Det er ok, bare det forsvinder igen indenfor overskuelig fremtid.

Undersøgelserne af mit hjerte viste meget fortykkede hjertevægge, lejlighedsvis hjertesvigt og “noget væske et eller andet sted derinde”. –Altsammen angiveligt fordi mit hjerte har måttet arbejde så hårdt mod det dér høje blodtryk – måske i årevis. Jeg foretrækker ikke at tænke for meget over det. Men jeg er glad for, at der er en påviselig årsag til al min træthed og min utilpashed i almindelighed. Jeg skal nu tilknyttes daghospitalet og komme til div. undersøgelser hver uge, og så må vi se hvad de finder ud af.

I dag har jeg fri og skal ud i det selskabslokale, hvor min søn i morgen skal holde sin 18 års ungdomsfest. Manden og ældstesønnen skal være vagter sammen med et par af vore gamle mandlige venner, og så skulle der være taget højde for nærmest enhver situation. Jeg skal “bare” pynte op derude; lægge duge på, hænge balloner op og bare gøre det lidt hyggeligt for de unge.

Hav en god sprød fredag Smiley

Ingen kommentarer: