lørdag den 29. januar 2011

Tøsefødselsdagen

er overstået på bedste vis. 8 piger var de, og vi havde bestilt en “fødselsdagspakke” hos Big Bowl i Valby.

2 baner i en time, sodavand, burgere og pommes frites i mængder, og som en perfekt afslutning stopdans på dansegulvet, arrangeret af stedet. De var godt underholdt, ungerne, og vi var yderst tilfredse med arrangementet.

Pigebowling 29. januar 2011 014

Bagefter tilbage til chokoladekage, cacaomilkshake, sodavand og mere leg herhjemme.

Nu er pigerne hentet af deres forældre, vi har vasket op, ryddet op og hytten er støvsuget og gjort klar til morgendagens store fødselsdagsbrunchbuffet, hvor vi venter hele familien.

Jeg har allerede lavet en dejlig (håber jeg) citroncreme, som skal smøres på de pandekager, jeg skal lave i aften. Og sammen skal de to ting udgøre det søde indslag på brunchbuffet’en. I aften skal der også laves dej til kærlighedsbrød og almindeligt franskbrød, som bare skal bages i morgen tidlige, så  det stadig er lunt når gæsterne kommer.

Lige nu er det tid til afslapning for første gang siden jeg fik monteret døgnblodtryksmåleren i går eftermiddags, så jeg er alligevel spændt på resultatet af dette døgns målinger.

Ingen kommentarer: