søndag den 23. januar 2011

Stille søndag–med garanti

Vores yngste søn holdt sin 18 års ungdomsfest i går/i nat, og manden og vores voksne søn var “vagter”. Imens hyggede yngstedatter, ældstedatter og jeg os herhjemme med blandt andet en tænderskærende spændende håndboldkamp.

Inden afgang blev sønnerne og manden fodret grundigt af, så de havde noget at stå imod med (ikke at manden skulle drikke alkohold, men sønnerne.. hmm), og derfra var det ude af mine hænder. Manden sendte sms-bulletin’er undervejs gennem festen, som – i hvert fald indtil jeg gav op og gik i seng – forløb uden problemer.

partyhat1

Yngstesønnen havde for et års tid siden sin debut udi i spiritussens tåger, og selv om jeg allerede har været det hele igennem med de to ældste børn, så stopper min uro aldrig, og derfor var jeg så glad for at manden og ældstesønnen ville være diskrete vagter ved festen i går.

Jeg håber sådan, at han havde en fantastisk fest, sønnen, og jeg glæder mig til at høre mere.

Jeg hørte, da de kom hjem i nat, eller rettere: i morges, da klokken var halv fem, og jeg kunne høre, at de unge var glade og at Manden var TRÆT!

Om lidt står yngstedatter op og er frisk som jeg, men resten af familien.. dem ser vi ikke lige foreløbig  Smiley

Ingen kommentarer: