fredag den 22. maj 2009

Dejlig konfirmation

Hun var så fin, min niece, og det var en hyggelig aften med alle mulige gode og opfindsomme indslag.

Der var ufatteligt mange sange og taler, men det der gjorde størst indtryk, var min brors tale til sin datter. Min bror har (haft) cancer (modermærke), og der var en lang overgang for et par år siden, hvor ingen troede at han ville klare den, og det var dét hans tale handlede om. Hvor taknemmelig han var over at kunne være tilstede på denne dag. Min bror var lige ved at græde, og det var vist alle andre tilstedeværende også.

Pyh.

Nå og så fangede jeg lige alle mine og Carstens piger i et totalt fjantet øjeblik:

Vores_piger, picniked

10 kommentarer:

Miss Midtjylland sagde ...

Det lyder bare som en dejlig dag. Jeg forstår godt du var påvirket af den smukke tale. Jeg har en søster, som sm 7 årig gennemgik knoglemarvstransplantation, så jeg kan sagtens relatere til det. Rigtig god dag!

FruE sagde ...

Man bliver nok ekstra taknemmelig for livet med sådan en bagage. Bare ved læsning af dit indlæg kunne jeg mærke, at den tale ville have trukket tårer hos mig.

Hvor se de piger bare glade ud :o)

Madame sagde ...

Det lyder gribende, at din bror talte om sin taknemmelighed, Susanne.
Sikke et dejligt billede af jeres piger!
Vi var til konfirmation for kort tid siden - og der behøvede man også lommetørklæder for at klare de meget smukke taler :-)

Jeg ved ikke, om du har set det, men vi holder blogtræf den 27/6, hvis du skulle have lyst til at være med. Det kunne være så hyggeligt :o)

Sus sagde ...

Huset i Hou, det var også en dejlig dag. Uha tænk at få en knoglemarvstransplantation som 7 årig. Jeg håber din søster har det godt i dag?
God lørdag til dig :o)

Sus sagde ...

Hjerteveninde, der er ingen tvivl om at især min bror, men selvfølgelig også vi andre i den inderste kreds er virkeligt taknemmelige for at han fik lov at blive. (Selv om jeg inde i mit hoved ikke har turdet raskmelde ham helt endnu)

Sus sagde ...

Madame, jamen det var bare så gribende og vi HAR jo meget at være taknemmelige for.
Det lyder dejligt med blogtræf d. 27. juni. Tak fordi du siger det, jeg har ikke været meget omkring i blogland de sidste to uger, så jeg havde ikke selv set det.
Ved vi hvor det bliver denne gang?

Rimkogeren sagde ...

Jamen da sikke en samling labre duller (Fy, Rimkoger, dit sprog. Ærgerligt jeg ikke var med....
God weekend

Olines sagde ...

Sikke en skøn flok i der har!
Det lyder som en bevægende dag med alle følelserne i brug?
Rigtig god dag til dig.

Sus sagde ...

Rimkoger, det er ok :o) De ER da smukke, synes jeg. God weekend til dig med :o)

Sus sagde ...

Oline, ja alle følelser kom frem, men heldigvis flest af de positive :o) Men det er også ok. Man skulle være en hård negl for ikke at blive meget påvirket. Rigtig dejlig dag til dig med :o)