mandag den 25. maj 2009

Jeg bliver nødt til

at tvinge mig selv til at tænke på noget andet end det hus, indtil vi i det mindste har hørt fra Nykredit. Det har været en laaang dag i dag, og da vi endelig gav efter og ringede til sagsbehandleren for at rykke for resultatet, var hun gået hjem for i dag!

Hvor står vi så, hvis jeg lige må være så fri at spørge?!

Jeg er så træt af at ligge søvnløs i nat, at jeg næsten ikke kan hænge sammen, og jeg må tvinge mig selv til ikke at lægge mig på sofaen og lukke øjnene – bare et lille øjeblik…

Fik jeg fortalt, at vi – i går da vi var på rundtur i huset pludselig hørte en hane gale fra en nabogrund?   :o)

rooster1

(ååhh nej, nu kom jeg til at nævne huset igen :0)

8 kommentarer:

Sifka sagde ...

Åh nej, din stakkel, det er jo forfærdeligt, men med store chancer for at det ender godt, ikk'?

Vibeke sagde ...

Kære Susanne.
Jeg forstår dig så godt!
Jeg forstår blot ikke Nykredit, at de ikke har givet besked, de plejer at være meget kvikke!
Men ok, det kan jo have noget med den forband... finanskrise at gøre, de er måske blevet mere grundige, og grundighed tar tid.
Jeg håber I får svar i morgen!
knus
VIbeke

Malou Klidmoster sagde ...

Du godeste, sikke en belastende ventetid!

Jeg krydser alt hvad der kan krydses og håber at I kan få det dejlige hus :-)

Knus
Malou

Septemberliv sagde ...

Hihi ;0)

For 13 år siden, fandt vi drømmehuset, men skulle have solgt vores før vi turde købe.
På 1½ uge tabte jeg mig 3 kg i bare spænding. Men det blev ikke vores. Vi kom ikke af med vores og det andet blev solgt.

Kiloerne - de er taget på mang gange siden...

Sus sagde ...

Sifka, tak for din optimisme :o)

Sus sagde ...

Kære Vibeke
Jeg finder det også underligt at de er så længe om det. SÅ dårlig økonomi synes jeg ikke, vi har præsenteret..
Og Tak!
Knus

Sus sagde ...

Malou, ja det er virkelig belastende! Jeg prøver ihærdigt at tænke andre tanker så længe. Tusind tak for krydsningen :o)
Knus

Sus sagde ...

Kari, jamen så er det åbenbart dén vej jeg skal gå for at tabe nogle kilo! :o)
Synd at I ikke fik jeres drømmehus. Og det er egentlig godt for mig at høre det, for det får jo mine øjne op for at det faktisk ikke nødvendigvis går den rigtige vej :o)