onsdag den 27. maj 2009

SUK


Dagen gik i går uden noget nyt. (Ellers havde I jo hørt det!) Og lige nu er jeg på vej til sekretærmøde i Stenløse. Det tager halvanden time hver vej og mødet er fra ni til tolv. Det blir så nok Manden der blir ringet til fra Nykredit (hvis det ellers passer damen i dag) og han har fået strenge ordrer på at sende en sms så snart han - måske - ved noget mere. I mellemtiden kan jeg så sidde og høre om fordelingen af det kommende skoleårs nye gymnasieelever. Tror næsten ikke jeg kan koncentrere mig. Nu håber jeg bare vi får besked i dag. Jeg kan næsten ikke klare flere søvnløse nætter.. God dag til jer :-)

2 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Jeg krydser fingre for at manden eller damen ringer til jer i dag :)

Knus og god onsdag

Unknown sagde ...

Det er også rædsomt at bare gå og vente ...
Vi må krydse fingre :-)