fredag den 29. maj 2009

På to fødder igen

Jeg kan støtte forsigtigt på den forstuvede, og kan sagtens holde det ud, når jeg lige tager et par panodil med jævne mellemrum. Hævelsen er faldet til lige under elefantfodsstørrelse, men jeg kan stadig ikke have sko på. Heldigvis havde jeg lige et par gamle klipklappere, og så er jeg taknemmelig for årstiden  :o)

Den helt store udfordring er at komme på første sal, hvor vi har toilet og soveværelse, men når man først har fundet en metode, så går det egentlig ok.

Blev behandlet som en dronning på arbejdet i går, og det var rigtig dejligt at få hjælp til at få hentet mange ting. Sad med foden oppe på en skammel så længe ad gangen jeg kunne holde det ud, og en af mine kollegaer kørte ud for at købe en ispose til mig.

Regnvejr og forstuvet fod 007

 Regnvejr og forstuvet fod 008

Regnvejr og forstuvet fod 011

Jeg skal sende optagelsesbreve ud til alle kommende elever i dag (alle gymnasier i Hovedstaden gør det i dag), og jeg fik forberedt og printet langt de fleste, så der skal bare pakkes i dag. Det hører til de opgaver, som alle vi tre sekretærer synes er hyggeligt en gang i mellem. Vi kan samle og pakke og lukke i et væk og koble hjernen helt fra imens, og det er en god fornemmelse, når man lige har været så koncentreret under den forløbne del af processen. –Og så kan vi snakke imens  :o)

Nykredit orker jeg næsten ikke at tale om. Det sidste vi hørte var, at de lige skulle bruge noget dokumentation på to forskellige ting (som de allerede har fået en gang før) Det der tager tid, er angiveligt nogle før- og efterberegninger i forbindelse med en pensionsordning, som vi for mange år siden indgik i. Hvori besværligheden består, har jeg ikke fantasi til at forestille mig, men faktum er, at jeg i denne uge overhovedet ikke har kigget på mine billeder af huset og heller ikke tilladt mig selv at sætte så meget som en lampe op i fantasien..Og hver gang huset dukker op i mine tanker (1000 gange om dagen), skubber jeg det fra mig. Men jeg ved jo, at selv om jeg synes jeg forbereder mig på det værste, så bliver jeg rigtig ked af det hvis vi får nej.

Jeg lover at skrive i samme sekund, vi hører nyt..

2 kommentarer:

Septemberliv sagde ...

Godt at høre at der ikke var sket noget slemt med foden, selvom en forstuvning er slemt nok.

Men nu må de altså tage sig sammen Nykredit!! Vi er mange der venter med spænding ;)

God bedring med foden, god arbejdslyst og god weekend når den begynder.

Unknown sagde ...

Du godeste - stakkels fod !Nu må du virkelig passe på dig selv :-)