tirsdag den 26. maj 2009

Update Nykredit

Stærkt ansporet af opfordringer fra alle hjørner samt af en god håndfuld sommerfugle i maven ringede jeg til vores sagsbehandler hos Nykredit i morges, men tænk så er hun “ude på besigtigelse hele dagen”…!

Aj men altså, så gør hun jo heller ikke livet let for os, vel?

Nå men lige midt i min selvmedlidenhed fik jeg en mail med dette LINK og så synes jeg egentlig lige, jeg blev sat lidt på plads og i perspektiv med hensyn til mit problem..

SLAM! Tag dén, Fru Lipka!

(hvis I følger link’et, så husk lyd. –Og kleenex.)

3 kommentarer:

Berliner brosten sagde ...

Uha, det var ellers en meget lovende overskrift! Jeg troede liiige...
Okay, man kan godt blive sat lidt i perspektiv engang imellem, meeeeen jeg syns nu at hende sagsbehandleren føjter lige lovligt rundt. Hun er da slet ikke til at få fat i. Nå men hvad, blogfolket må tøjle nysgerrigheden ;-) Gode nerver til dig!

Pernille på 1. sagde ...

Det var dog et dejlig link..

Det må være træls ikke at kunne få fat i hende den travle boligdame når man nu gerne vil have et svar.

Knus

FruE sagde ...

Får tankevirksomheden i gang med sådan en sang.

Kryder for, at hun har godt nyt til jer.