onsdag den 3. juni 2009

AAAAAAARRRRRRGGGGGHHHHH

Jeg kan ikke få luft! Jeg er så frustreret og så vred, at jeg næsten ikke kan beskrive det!

Nu har vores “rådgiver” fra Nykredit skrevet en mail til Manden om, at de kontoudtog, som hun – 2 UGER INDE I SAGSBEHANDLINGEN – var kommet i tanker om, at hun OGSÅ manglede, vist desværre ikke var kommet med, og at de altså desværre skal bruge dem for at kreditvurdere vores åbenbart VIRKELIG kringlede økonomi..

Manden er lige som sidste gang sikker på, at han HAR sendt de pågældende papirer en gang før, men…  UPS, væk er de!

I sidste uge sagde hun til Manden, at hun regnede med at have besked tirsdag i denne uge, men det var jo altså i går! –Og nu er jeg sikker på, at vi ikke ved en sk.. før i næste uge.

I morgen er det 3 ugers sagsbehandlingstid, siger jeg bare…

5 kommentarer:

Berliner brosten sagde ...

Arj men, hvad er det da for noget skod! Kan det virkelig passe? Jeg kan sgusme godt forstå, at du er ved at gå ud af dit gode skind. Jeg ved da ikke lige, hvad det ligner! Jeg krydser fingre for (ja, jeg bliver bare ved), at der snart kommer en melding fra den sagsbehandler og at der ikke forsvinder flere papirer på mystisk vis! Scheissleben! ;-)

FruE sagde ...

Kan I ikke faxe de sidste papirer ind til hende og bede hende om at stå ved faxen og tage imod. Og så skal hun bekræfte, at de er modtaget.

Sikke noget rod. Det må være enormt frustrerende.

Sus sagde ...

Gitte, Scheissleben! Det var dét udtryk jeg ikke lige kunne komme i tanker om! :o) Skod og Scheissleben!

Sus sagde ...

Fru E, det ville have været en rigtig god idé, men jeg fandt ud af, da jeg kom hjem, at Manden allerede HAVDE mailet hende det kontoudtog!
Frustrerende er ikke ordet :o(

Lise sagde ...

Hun lyder som en stresset og presset dame hende Nykredit dullen. Jeg ville bede hende om SKRIFTLIG at få en dato for hvornår jeres svar foreligger. Samtidig med dette, skal hun bekræfte at hun nu har modtaget ALLE de papirer hun har fået. Og så skal i IKKE snakke med dullen længere, alt skal ske på skrift.

Det er sku den eneste måde hvorpå i kan klage over hende bagefter.

Gisp jeg ville simpelthen også være blevet så tosset, så jeg havde spruttet.

Hvordan går det med at søge hos andre kreditforeninger?