onsdag den 3. juni 2009

Jeg er helt mundlam

I forlængelse af indlægget tidligere i dag skyndte jeg mig hjem og gjorde klar til at sende det famøse kontoudtog til Nykredit, men efter en pludselig indskydelse (lyder det ikke sådan lidt romanagtigt?!) tjekkede jeg lige Mandens “Sendt post”-bakke. Og gæt hvad jeg fandt: KONTOUDTOGET, som rådgiveren mente, at hun endnu ikke havde fået. –Men som han altså sendte til hende d. 27., altså i onsdags.

Jeg skyndte mig at trykke videresend, griflede et par kun en smule sarkastiske ord om at “vi prøver lige EEN GANG TIL og at jeg ser frem til et positivt svar i morgen” (som by-the-way er rådgiverens sidste dag inden en lang ferie, som inkluderer hele næste uge!!!!!!!!!!)

Nu spørger jeg bare: Hvordan synes Nykredit selv at det går??

Men nu kommer det allersjoveste: nederst i rådgiverens mail står et lille minireklamefremstød til modtageren, altså kunden (læs: mig)

“Overvej om I har en eller flere bekendte, familie eller naboer, der fortjener et telefonopkald fra mig. Hvis han eller hun ender med at få boligfinansiering i Nykredit, så kvitterer jeg med en hotelovernatning for to personer”.

-Som sagt: jeg er mundlam…   :o)

6 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Gudfadertilhest! :-O

Ja, altså jeg mangler også ord (eller i hvert fald rammende ord!) for den service eller mangel på samme. Nøj, hvor ville jeg blive sur! Godt at du fik kommenteret på, at nu videresendte du den tidligere mail - det havde jeg altså også gjort ;-)

Malou Klidmoster sagde ...

Hmm, sikke da en dum gås. Det er pinligt at hun ikke har styr på de papirer hun HAR modtaget.

Jeg krydser fingre og håber på det bedste!

Vibeke sagde ...

Det var da godt nok en besynderlig behandling I får hos Nykredit, jeg havde fane.. blevet rasende, men det hjælper jer jo ikke, at blive det, men jeg syntes det er uforskammet, at de er så langsommelige, og umulige.
Lige i øjeblikket er banker og lign. temmelig meget ude om sig, hvis man har lidt stående, ringer og skriver de i en uendelighed, om bedre renter,(Længere opsigelse, så de har noget at arbejde med) pensionsordninger, o.s.v.
Så de skal måske først have dem skrabt sammen, inden de kan låne ud:)
Knus
Vibeke

Septemberliv sagde ...

vi venter sammen med jer i spænding ;)

Lise sagde ...

Griner, det er da næsten lige før at dette her udvikler sig til en farce :-)

Mit gæt er at dullen har overtravlt, og derfor lige sendte den der dårlige undskyldning om det manglende bilag - så fik hun lidt tid igen.

Pernille på 1. sagde ...

Hold da helt kage.
Jeg ved slet ikke lige hvad jeg skal skrive andet end det er godt at jeg ikke lige skal købe hus, for de er da ikke værd at anbefale:)

Knus