mandag den 15. juni 2009

Det myldrer

og summer af liv på gymnasiet i dag. Vi har CENSORDAGE i dag og i morgen, og det betyder, at alle landets mange hundrede censorer er samlet her for at rette og karaktergive alle landets skriftlige eksamensopgaver, og det foregår altid på Avedøre Gymnasium.

Det betyder også, at der IKKE under NOGEN omstændigheder må komme elever i huset, hvilket igen betyder, at vi sekretærer har fred og ro.

OG at vi får lækker morgenmad og frokost på Undervisningsministeriets regning, fordi det hele er deres arrangement  :o)

Ha’ en god dag, du der lige kigger forbi  :o)

6 kommentarer:

Lise sagde ...

Uhm det lyder som en af de gode dage - både ro og god mad.

Så hav en skøn mandag :-)

Septemberliv sagde ...

Det er jo også et godt sted, Avedøre gymnasium.
Der gik jeg på HF tilbage i 80'erne ;0)

Knus Kari

Sus sagde ...

Lise, tak i lige måde :o)

Sus sagde ...

Kari, det var da pudsigt! Vi har nu ikke haft HF i en masse år, men fik det altså tilbage sidste år. Det er da dejligt at du har haft en god oplevelse :o)

Sifka sagde ...

Det var da sjovt at læse. Vi går jo her, og venter i spænding, men Bjørnen siger, at han først får resultatet sammen med eksamensbeviset.

Du kan ikke tilfældigvis smugkigge lidt, vel;)

Sus sagde ...

Sifka, Bjørnen har faktisk ret. Og stedet her (og især opgaver og karakterer) er sikret bedre end den engelske dronning! :o)
Desværre kan jeg KUN se vores egne elevers karakterer, når jeg hele dagen og hele aftenen i dag skal taste dem ind i registreringssystemet. Men jeg har jo stået i din situation masser af gange med mine voksne børn, så jeg kan skam godt forstå jeres spænding :o)