fredag den 19. juni 2009

Endelig fredag

Jeg trænger til at slappe af mit hoved og min krop. –Ikke at jeg på nogen måde er overanstrengt, men jeg føler alligevel at jeg har kørt i 2 spor de sidste par måneder.

Det har været et hektisk og ret opslidende forløb, synes jeg. Jeg ved godt at det er noget langt de fleste huskøbere skal igennem, men alligevel.

Jeg har smaddertravlt på arbejdet, fordi jeg skal gøre alle de nye klasser klar til efter sommerferien. Og samtidig har jeg så sørens svært ved ikke at lade tankerne flyve de ca. 1,6 km. hen til vores nye hus, hvor de (tankerne) indretter med nye farver, møbler og alt det andet spændende, der følger med at flytte ind i et andet hus  :o)

Nu tør jeg tænke indretningstankerne til ende, og det er en fantastisk fornemmelse – for os alle sammen  :o)

1 kommentar:

Lise sagde ...

Og jet kan kun sige, at de kommende uger vil vise dig hvor hårdt det er at købe hus :) du mangler jo stadig at skrive under på et hav af papirer m.m.