fredag den 12. juni 2009

Fru-Næsten-Husejer-Susanne-Lipka

Lige efter mit sidste indlæg i formiddags ringede han, mægleren. Og huset er vores fra 1. september !!!

Mit hjerte buldrer bare derudaf og jeg har helt ondt i maven og det virker helt uvirkeligt, men nu bliver det altså!  :o)

Om en halv time skal vi ned til ejendomsmægleren og skrive under på nogle papirer, og eftersom vores rådgiver fra Nykredit jo holder ferie i denne uge, så skal vi jo have nogle forbehold med ind i købsaftalen.

Jeg skriver igen når vi har været hos mægler.. Ville bare lige lade jer vide, at I ikke har krydset fingre osv. i al den tid forgæves.

10 kommentarer:

Malou Klidmoster sagde ...

Wee, TILLYKKE! Hvor dejligt at det lykkedes til sidst :-)

Så må du ha´ en rigtig god weekend!

Knus
Malou

Bente sagde ...

Jamen, det lyder jo helt fantastisk, trods forbehold og det hele. Hjertelig tillykke, fru husejer ;-)

Vibeke sagde ...

Kære Susanne
Jeg glæder mig virkelig på jeres vegne, hvor er det dejligt, at I kan få jeres ønske opfyldt.
Hjertelig tillykke!!!
Knus
Vibeke

Frk. Vestergaard sagde ...

Tillykke med huset! Hvor er det dejligt at det lykkedes!

Lise sagde ...

Jubiiiiiiiiiii. Tillykke med det. jeg glæder mig til at se billeder og få en invitation til house-warming :-)

Piskeriset sagde ...

Hvor er det fedt! Tillykke! Så kan det være lige meget med al regnen udenfor - jeg tror, solen skinner hos jer lige nu ;-)

MissMuffin sagde ...

TILLYKKE!!!
Hvor er det bar super fedt for jer!

FruE sagde ...

Tillykkke, det bliver djeligt for jer :o)

Berliner brosten sagde ...

Wow! Arj men det er jo bare perfekt. Tillykke tillykke - godt at det lykkedes. Og mon ikke der hører sådan lidt nervekildren med, når det nu skal være...i hvert fald ønsker jeg rigtig god fornøjelse med indretningen (den i hovedet mener jeg) og alle ideerne og så videre. Glæder mig til at høre mere...

Sus sagde ...

Kære Malou, Bente, Vibeke, Frk. Vestergaard, Lise, Piskeris, MissMuffin, FruE og Gitte:

Tusind tak! Det har vel nok været dejligt med al den heppen og opbakning fra jer.