tirsdag den 16. juni 2009

Se vores nye hus

Jeg tør godt vise huset frem nu, selv om det er meget grænseoverskridende så tidligt i forløbet..

Så selv om vi altså ikke selv bor der endnu, så værsgo at kigge indenfor  :o)

Følgende skal laves om/repareres:

Alle ovenlysvinduer på første sal og alle vinduer samt terrassedøren i stueplan skal på sigt skiftes ud. Vi skal have nyt naturgasfyr med en kedel der passer til en firepersoners familie. Husets sokkel skal have en omgang flere steder. Der skal laves hul i stuevæg, så vi kan få monteret en brændeovn. Der er fliser i badeværelset og i bryggerset, som "lyder hult". I øvrigt har vi jo en drøm om at bygge det fantastiske blå badeværelse på første sal om. (Det er betydeligt hyggeligere i virkeligheden, end det ser ud på billedet) Der er nemlig badekar, og det har vi ikke tænkt at beholde. Men det bliver først lavet om om nogle år, når alt det virkeligt nødvendige er sat i stand.

Og så kan jeg ikke på stående fod komme i tanker om flere ting, men de er der skam  :o)

Hus og have Udvendig

Stuens ene ende Spisestuen

Entré Kontor og gæsteværelse Forældresoveværelse Værelse, stueplan Køkkens ene ende Køkkens anden ende  Lauras værelse  Badeværelse

16 kommentarer:

Malou Klidmoster sagde ...

Det ser lyst og hyggeligt ud! Der skal I nok blive glade for at bo :-)

Hvad er det der skal laves om?

Sus sagde ...

Malou, tak skal du have :o)
Ja det var et rigtig godt spørgsmål! Jeg kunne da også godt lige have nævnt det i indlægget. Det gør jeg så nu. Alle ovenlysvinduer på første sal og alle vinduer samt terrassedøren i stueplan skal på sigt skiftes ud. Vi skal have nyt naturgasfyr med en kedel der passer til en firepersoners familie. Husets sokkel skal have en omgang flere steder. Der skal laves hul i stuevæg, så vi kan få monteret en brændeovn. Der er fliser i badeværelset og i bryggerset, som "lyder hult". Og så kan jeg ikke på stående fod komme i tanker om flere ting, men de er der skam :o)

Vibeke sagde ...

Kære Susanne
Det tror jeg I bliver glade for, det ser ud til at der er rum nok, og med både spisekøkken og spise krog/stue, tror jeg det bliver eminent.
Det der skal laves om/repareres har I gudskelov haft en kyndig til at bedømme, det er jo umuligt at finde ud af, for almindelige mennesker.
Endnu en gang TILLYKKE!
knus
Vibeke

Anonym sagde ...

Hvor ser det godt ud...tillykke med huset. Jeg kan godt forstå I glæder jer :-)

Helle K. sagde ...

Sikke et lækkert hus - også udenoms ser der dejligt ud :)

Unknown sagde ...

Ej, hvor er det fint. Lige mig. hvor må i bare glæde jer til at rykke ind : )

MissMuffin sagde ...

Hvor ser det bar skønt ud, stort og lyst!
Jeg synes det blå badeværelse er ret sjovt:)

lotus sagde ...

Tak for "åbent hus visningen". Det bliver da bare alletiders, også selvom der er noget der skal laves om, og i et hus vil der ALTID være nogle projekter man liige synes, der skal igangsættes (hi, hi, taler af laaaaang erfaring).

Lise sagde ...

Velvidende at vi ejendomsmæglere tager nogle forskønnede billeder, så må jeg da indrømme at det ser hyggeligt og dejligt ud.

Jeg elsker skråvægge, så værelserne på 1. sal er lige i min ånd.

Glæder mig til at se endnu flere når i engang får lov at flytte ind.

Sus sagde ...

Kære Vibeke
Jeg tror også vi blver super glade for det.
Og tusind tak!
Knus
Susanne

Sus sagde ...

Anne, Tusind tak!

Sus sagde ...

Helle, tak skal du have. Og der ER nemlig også rigtig pænt udendørs :o)

Sus sagde ...

Rikke, tusind tak. Og vi glæder os også helt vildt :o)

Sus sagde ...

MissMuffin, tak skal du have. Der er bare så hyggeligt. Og vi følte os helt hjemme lige fra første gang vi var ovre og kigge på det :o)

Sus sagde ...

Lotus, tusind tak. ja det med de evige projekter er også hvad vi hører :o) Men vi må jo bare tage et ad gangen, og lige nu glæder jeg mig bare til det, men det kan jo godt være, jeg skifter mening :o)

Sus sagde ...

Lise, så har vi samme smag med hensyn til skråvægge. Jeg har altid ønsket mig det, fordi det ser så hyggeligt ud. Godt at høre, at du bifalder synet selv om du kender fotofælden :o9