fredag den 12. juni 2009

Regn, regn og atter regn

Manden og jeg holder fri i dag, men det gør Laura jo ikke, så hun og jeg sad over vores morgenmad med levende lys i hele stuen og følte det helt novemberagtigt…

Jeg elsker regnvejr. Når jeg er klædt på til det, selfølgelig. Jeg bliver 5 år igen, når jeg er iført regntøj og –støvler, og i tidens løb er alle mine unger blevet slæbt med ud i de vildeste regnvejr, hvor vi fandt kæmpe-vandpytter som vi kunne hoppe og plaske i.

bears1

Hundemorgenlufteturen i dag var en fest, men kun for mig. Molly og Anton sørgede bare for at gøre det de nu skulle og forsøgte at trække mig hjem til tørvejr og morgenmad så hurtigt som muligt. Men de havde jo heller ikke gummistøvler på  :o)

Manden og jeg skal en tur hjem til min mor her i formiddag, hvor han skal lave hendes pc, og jeg skal have kaffe og hyggesludder imens  :o)

Bagefter handler vi og henter Laura fra skole, og så skal vi ellers bare holde weekend og vente på besked fra ejendomsmægleren…

Ingen kommentarer: