mandag den 16. februar 2009

AAAAAAARGHHHH!!!!

Jeg er her endnu.

Har leget med blogger temaer og fandt faktisk et, jeg kunne lide. Men jeg kan ikke finde ud af at skrive mit bloggernavn i headeren, og så uploadede jeg mit gamle igen, for det kan jeg jo faktisk OSSE godt lide :o)

MEN nu er så alle mine bloggere forsvundet, altså alle dem, jeg læser med hos!! Altid noget, at jeg havde gemt temaet og alle mine widgets. Trods alt.

Nå men nu er det jo så pludselig blevet sengetid igen. Og jeg har igen ikke fået hverken skrevet eller læst. Hvilket var en dobbelt negativ. Det går rigtig godt for mig :o)

Håber I har det strålende :o)

Der vil fortsat være nogen roden og regeren her, og jeg håber sådan, at I vil bære over med mig og "hænge på", selv om jeg altså ikke yder det store ude hos jer. Det skal nok komme igen.

Fortsat dejlig vintertirsdag. (Den er kold!)

6 kommentarer:

Malou Klidmoster sagde ...

Det er ikke altid nemt med den nymodens teknik :-)
Håber også at du stråler.
Mvh Malou

Madame sagde ...

Sikke en redelighed! Jeg håber, du genfinder det tabte. Jo, vi er her endnu - men jeg var lidt bange for, at du var blevet væk :o)

Unknown sagde ...

Ups ! :-)

Pernille på 1. sagde ...

Det lyder ligesom meget bekendt,det er også lykkes mig at miste noget da jeg skulle lave om på bloggen :) men vi er her endnu :):)

Anonym sagde ...

sikke noget :-)

Elin sagde ...

Ja, jeg har haft travlt med at finde en måde at kommentere på, i blogs med disse indstillinger, og nu ved jeg at: jeg skal vælge
'Google konto', derefter logge ind oppe i højre hjørne, og når jeg har gjort det klikke 'return' i venstre hjørne!

Forvirret? Se de næste afsnit af Soap! Eller noget . . .