fredag den 13. februar 2009

Dag 3 i male-projektet

er der ikke sket det vilde. I hvert fald ikke noget, man umiddelbart kan se. Maleren har slebet alt træværket, og i morgen rykker det for alvor med penslerne! Og det vil jeg da også håbe, for han havde faktisk lovet at være færdig med langt det meste når han gik hjem i dag og så bare lave de allersidste småting i morgen…

Pyt, siger jeg bare, for Manden, Laura og jeg tog ind på Fisketorvet, hvor vi småshoppede (og jeg fik købt den berømte, lækre te, som Madame var så sød at anbefale forleden) men frem for alt var vi i biografen og se: Karla og Katrine!

-Og hvor var den god! Kan på det varmeste anbefales til ungerne og deres voksne, og alle bliver lige underholdt. Sød og skæg og skide godt spillet af høj som lav.

(Og klam, skulle jeg hilse fra Laura og sige, fordi der altså også bliver kysset :o)

image

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

He he ... heldigvis (også for dem selv) vokser de unger da fra 'De kysser! Klamt!'. Men det er vist en fase, de skal igennem.

Ha' en dejlig weekend!

Sus sagde ...

Bente, hehe, jamen det er da en ejendommelig fase, synes jeg! :o)

Helle Koed sagde ...

Hvor er hun herlig – inden længe vil hun selv gerne kysse, bare vent! ;)

Det bliver da herligt, når I kan se resultater efter malerarbejdet! :D

Anonym sagde ...

Haha, åh der bliver kysset i filmen, ja, det er klamt ;-) Det lyder som en rigtig dejlig dag, I har haft sammen! Og det glæder mig, at du kan lide teen.

Anonym sagde ...

Hov, jeg glemte at spørge dig, om du har set, at der er blogtræf i marts? Kig evt. her:
http://allreiter.blogspot.com/2009/02/15-and-counting.html
Det ku' være så hyggeligt ...

Unknown sagde ...

Dejlig dag :-)