onsdag den 11. februar 2009

Ikea-turen

varede i tre timer, og vi fik alle de lamper til entréen, trappen og gangen, som vi skulle bruge! Plus en kommode til entréen og nogle søde billeder. Der blev osse tid til en pause, hvor vi fik en portion af Ikeas berømte kötbullar, som jeg aldrig har smagt før. De smagte faktisk ok, syntes vi.

Det plejer at være så lækkert at komme hjem fra Ikea og pakke ud, hænge op, montere og afprøve alle de ting man har fået med hjem, men det kan vi ikke i dag, for maleren er rykket ind, mens vi var i Ikea, og jeg tror ikke, han bliver færdig før tidligst mandag. Men forventningens glæde er jo som bekendt stor, og det bliver helt sikkert fantastisk, når det bliver færdigt.

Lyst, dét bliver det i hvert fald  :o)

 Nye lamper fra Ikea, 11. feb. 09

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det var dejligt at høre, at I fandt, hvad I skule bruge! Ikea er jo fyldt med fristelser, så det er temmelig svært at gå tomhændet ud igen. De svenske köttbular har vi også fået flere gange - dem holder jeg meget af :O)
Det ser ud som om, jeres stue er en udfordring indtil på mandag :-)

Sus sagde ...

HA, Madame, du har ret i det med stuen, men vi har klaret situationer, der var langt værre, så vi tager det i stiv arm :o)

Ikea er bare sådan en dejlig butik, og jeg synes man får meget for sine penge. -Når det altså ikke lige er en af de rigtig gode sofaer, man har i indkøbsvognen. (det har jeg så i øvrigt stadig tilgode! :o)