fredag den 27. februar 2009

Rørende afsked

Åh jeg synes ikke det har været nogen særligt nem dag i dag… En konstant klump i halsen med lejlighedsvis fremprovokering af tårer har sat sit præg, og det har været helt vildt hårdt. Kulminationen kom under receptionen, som jeg lige er kommet hjem fra. Talerne fra lærerkollegiet, vicerektor, eleverne og bestyrelsen var så rørende, at det var umuligt ikke at fælde en tåre.

På mandag starter en ny æra på gymnasiet, og det bliver spændende at samarbejde med vores nye, kvindelige rektor.

Vel hjemme, med et par tiloversblevne flasker rødvin i cykelkurven, blev jeg mødt af levende lys overalt, fint opryddet stue og kys og kram fra Laura og Manden, og så er der jo ikke noget at tude over mere, vel?!

Rigtig dejlig fredag til alle.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh, det lyder som en meget bevægende oplevelse, Susanne. Dejligt at høre, at du blev mødt af kys og kram, da du kom hjem.
Ha' en dejlig aften ;o)

Sus sagde ...

Tak Madame, ja den modtagelse var lige hvad jeg trængte til, og så er det jo fantastisk at have en mand, der bare fornemmer det inden man kommer hjem, ikk? :o)

Anonym sagde ...

Det er ikke så rart at sige farvel til en god kollega (her din chef) jeg håber for dig/jer at den kommende er lige så god :-)

Sus sagde ...

Tak skal du have, Anne. Det håber jeg også. Det bliver sikkert en lige så stor udfordring for hende, som for os andre :o)