søndag den 22. februar 2009

Lidt endnu

varer den her dejlige søndag heldigvis, og i den tid får vi sat de sidste billeder op på de fine, lyse, nymalede vægge.

Der er sat lamper op i entré, på trappe og i gang, og ingen skal længere komme og sige, at der er for mørkt! :o)

Det er så fantastisk dejligt at få malet, så det hele fremstår lyst og indbydende, og jeg må hele tiden ud og beundre det.

I morgen kommer min veninde på besøg, og i overmorgen kommer min mor, og jeg glæder mig sådan til at vise dem det.

Rodet, men lyst. Der skal hylde øverst på skoreolen og gardin for.

Gangen på 1. sal.

Manden højt til vejrs.

Små pus på væggen, feb. 09

Et af billederne, vi købte.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor blver det smukt, Susanne, så lyst og fint. Vores hus trænger også gevaldigt til en opfriskning af vægge og karme, men man skal lige tage tilløb til så stor en omgang.

Jeg håber, du får en hyggelig dag med din veninde :-)

Sus sagde ...

Tusind tak, Madame. Ja det er blevet rigtig godt, synes vi selv.
Og ja, det er et kæmpe arbejde, som jeg ellers altid selv har påtaget mig, men denne gang orkede jeg det ikke, og vi hyrede en maler. Dét er SKØNT!! Dyrt, men skønt :o)