onsdag den 11. februar 2009

NÅÅÅÅÅ, dét var bedre!

Endelig kom der (lidt) mere sne, og Laura syntes, jeg var et syn for guder, da jeg rendte rundt i haven for at tage billeder i morges, uden overtøj og med bare fødder i træsko. (Det skulle jo gå lidt tjept, man ved ikke hvor længe det bliver liggende :O)

Vi er med garanti mange bloggere, som har grebet kameraet og styrtet ud i naturen for at gribe øjeblikket, og her er altså mine skudI sne står urt og busk. 

Troldetræ, skarpere, blurry

Krokus m

5 kommentarer:

Elin sagde ...

Ja, det ser jo skønt ud, når man kan nyde det på afstand!

Jeg stod indenfor i havedøren og fotograferede sne og lav, rød vintersol der steg op over engen :-) – men endte alligevel med at poste et foto af sommerblomster!
Hvad hjertet er fuldt af o.s.v. . . .

Unknown sagde ...

jeg tror du har ret :-) !!

Madame sagde ...

Hvor er det smukt! Og du har en troldhassel, du fodrer fuglene i, kan jeg se - og dejlige krokus i vindueskarmen.

Malou Klidmoster sagde ...

Åh ja, det er fuldfed vinter-idyl. Her er der kun kommet et fesent drys, der smeltede på nul komma fem.

Anonym sagde ...

He he ... de der børn er sgi de første til at ryste på hovedet af os, når vi vil dokumentere hverdagen ;-) . Sådan går det også jævnligt hjemme hos mig.

Men fine skud, du fik!