torsdag den 12. februar 2009

Jeg vil osse være med!

Losarinas mor har spurgt om vi ikke kommer ud og lege :o) Og det vil jeg gerne.

Det gælder om at vælge de første 3 områder/steder/ting i sit hjem/have, der bringer glædelige oplevelser, og ud over

Glædelige oplevelser, feb. 09, børnene

DE INDLYSENDE HEROVER

Glædelige oplevelser, feb. 09, hunden

så er der den lille hund her, som jeg fik som barn af min mormor. Øret knækkede engang af men er blevet nænsomt limet fast igen, og selv om jeg ikke ellers er til

pocelænsfigurer, så skal den her altså INGEN steder :o)

Molly og Anton, blurry edge1

de to fjollede (ægte) pelstotter her: Molly 14 år og hendes søn Anton, snart 12 år. Stærke personligheder!

Glædelige oplevelser, feb. 09, maske og hvidløg

Masken er lavet efter min søns ansigt, da han gik i børnehave, hvidløget (til opbevaring af hvidløg – duh) har min nu voksne datter lavet, da hun var lille.

Derudover er der selvfølgelig tegninger, breve, div. træsløjd mv. som betyder meget, fordi det er ungerne der har lagt deres hjerte i at lave det.

Nybagt, 12. feb. 09

Min rugbrødsopskrift er i hvert fald ofte kilde til gode oplevelser, for hver bid faktisk.

Glædelige oplevelser, feb. 09, Kitchen Aid

Til sidst min højre hånd i køkkenet, som arbejder uden at kny, mens jeg har hænderne fri til andre gøremål i køkkenet  :o)

6 kommentarer:

Malou Klidmoster sagde ...

Alt sammen dejlige "ting". Skønne hunde :-)
Mvh Malou

Anonym sagde ...

Det er det, jeg siger - det er en uimodståelig leg ;-) . Skægt at se, hvor forskelligt vi udvælger. Og ... ja, selvfølgelig ... en god rugbrødsopskrift hører da til på sådan en liste!

Anonym sagde ...

Det var et dejligt kig ind i dit liv!
Jeg bliver helt rørt over den lille hund, du fik af din mormor som barn - og over dine vovser ;-)
Men åh, når jer ser dine valg, får jeg næsten lyst til at lave mine om - men det er jo endeløst, hvad vi sætter pris på ...

Sus sagde ...

Hej Malou,
Tak, det synes jeg osse. -Alle 3, faktisk :o)

Sus sagde ...

Hej Bente, jeg havde egentlig afvist tanken om det rugbrød, men blev enig med mig selv om, at det ER dejligt! Sgu. :o)

Sus sagde ...

Godmorgen, Madame, Jamen de hunde er jo også vores et og alt. Og den jeg fik af min mormor er jo kitch'et men den har fulgt mig hele mit liv, så den er uundværlig.
Jeg kunne selv have valgt dine valg, og ja i virkeligheden er det jo slet ikke nok med 3 valg! :o)