lørdag den 7. februar 2009

Fødselsdagsfest for 2.a

balloons2

skal vi holde i dag, og de kommer myldrende om 3 timer. Det er nu kun i alt 7 piger, der kommer, men der skal jo forberede lige meget, om de bliver 20 eller 5.

Laura kom ind og vækkede mig kl. 7 i morges, fordi hun havde det “lidt underligt.” Og så havde ungen feber! Nå men på mit forslag om at udskyde fødselsdagen til en anden dag, mente hun nok hun kunne klare sig igennem dagen. Og det går også lidt bedre med hende nu, men jeg gætter på, at hun er godt træt når hendes gæster er gået hjem – om 7 timer….

Nå, bage boller: TJEK

Bage chokoladekage: TJEK.

Jeg mangler bare at skære frugt ud, puste balloner op, dække bord mv.

Og hvis der så i øvrigt lige kunne blive til en morfar på en times tid så ville det vel nok være dejligt. Jeg er SÅ træt. Men jeg har i det mindste ikke feber som Laura.

cupcake2

Ingen kommentarer: