lørdag den 21. februar 2009

KAOTISK UGE

Nu er det jo ikke fordi jeg vil beklage mig, men for pokker hvor har det været en anstrengende uge, og jeg har bare ikke haft energi til at blogge, når jeg fik tid til det.
Det positive er, at det nu ser ud til at blive mere roligt, og jeg kan trække vejret i normalt tempo igen :o)
Det med at give bloggen et nyt udseende gik lidt i sin mor igen, fordi jeg ikke kunne finde ud af at sætte en header-kodestump ind.
Jeg må sætte mig lidt mere ind i det ved lejlighed, når jeg har rigtig meget tid på kontoen.
Fortsat god lørdag!

10 kommentarer:

Madame sagde ...

Også god lørdag til dig.

Jeg håber, du kan slappe af i weekenden og få hovedet oven vande igen - og finde din forsvundne kodestump ;-)

Anonym sagde ...

Ak, ja jeg kender det så godt når den pokkers hverdag forstyrrer:)
Jeg håber du får fundet ny energi i weekenden og ellers bare nyder den og livet!

Sifka sagde ...

Og en ligeså god lørdag til dig:)

Anonym sagde ...

Godt at du nu har en weekend til at slappe af i. Kender godt når hverdagen bliver alt for travlt. Så nyd de næste dage ! god lørdag til dig

Unknown sagde ...

Ja, herhjemme flyver tiden også. I aften skulle vi alle 3 have været til middag. Men jeg tror Preben må tage afsted alene. Bare tanken om 6 voksne + 2 små børn i en meget lille stue. Max der bliver træt osv. Jeg er for udkørt, så Preben må tage afsted alene.

Anonym sagde ...

Hej Susanne, den collage du spørger til har jeg lavet i et gratis program der er online du kan finde det her
http://www.picnik.com/
pas på det er sjovt at lege med :):) god lørdag

Sus sagde ...

Tak, Madame, ja det er simpelthen så irriterende at jeg ikke bare kan skifte til nyt tema, uden at den øverste Blogger-linie m. log-in og det hele forsvinder.. Men jeg skal nok finde ud af det lige pludselig :o)

Og tak også Oline, Sifka, Rikke og Pernille. Jeg har "bare" lige været en tur i Bilka i morges med Manden og Laura; resten af dagen har jeg slappet af ;o)

Rikke, det lyder godt nok lidt voldsomt, jeg kan sagtens forstå, at du bliver hjemme.

Pernille, tusind tak for linket! Jeg har allerede været inde og lege, og du har ret! Tænk at jeg har ærgret mig over at jeg ikke kan finde ud af Photo Shop, når der findes sådan et dejligt værktøj lige foran mine briller!!

Anonym sagde ...

At blogge må ikke blive en pligt, Susanne, så er det sgi ikke skægt mere! Sådan har jeg det i hvert fald ;-) . For mig er det en hobby - som jeg holder ualmindeligt meget af - men der er bare ikke altid plads til den i hverdagen. Og sådan er det ;-) .

Fortsat god weekend!

Sus sagde ...

Bente, Næ du har helt sikkert ret i, at blogging ikke må blive en pligt, for så ville det være spild af tid.
Ligesom du holder jeg også mere og mere af at blogge, som tiden går, og jeg føler det heldigvis ikke som en pligt, bare som en ventil, en måde og en mulighed for at udtrykke sig, og en mulighed for at træffe dejlige mennesker som dig :o)

Anonym sagde ...

Tak skal du ha' ;-) .
Og vi ses endda åbenbart 'live' til blogtræffet d. 28. marts!