onsdag den 11. marts 2009

Anton før og efter..

Anton var hos frisøren i fredags…  Jeg er vild med ham når han er langhåret, fordi han er så bamset og vamset og lige til at kramme.. Hvilket vi gør. Tit :o)

Men det kan altså også blive FOR bamset, og det sker ca. 4 gange årligt, og så er det tid til en tur ned til den onde, onde  Anette, hvor han tilbringer det meste af en dag og kommer hjem som en ny, LETTET Anton. På alle måder lettet.

Og så kan man igen se hans vidunderlige, brune øjne  :o)

Bamseanton før klip, marts 09 Bamseanton før klip, marts 09, closeup

Nyklippet anton m. effekt, marts 09 Anton efter klip 09

10 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Ja det trængte han vist til, kunne han overhovedet se noget før?
Jeg bliver da lidt misunderlig, jeg elsker katte, og jeg er vild med hunde, men jeg har ikke kræfterne til en hund, desværre.
Kærligst
Vibeke

Mette Lykke sagde ...

Flot fyr...;-)

Madame sagde ...

Åh hvor er han lækker, lige til at kramme både i før og efter-udgaven!
Nu kan han da se ud et par måneder igen ;-)

Pernille på 1. sagde ...

Åh hvor er han da bare sød, man har lige lyst til at kramme ham helt vildt. Og så kan han se verden nuu :)

Rimkogeren sagde ...

Nuttet, Anton ville helt sikkert vække Frederiks interesse.

Sus sagde ...

@ Vibeke, han kunne sagtens se ud. Det var mere os der ikke kunne se IND :o)
Det er synd, du ikke har kræfter til en hund, men jeg kan godt forstå det.

Sus sagde ...

@ Mette, ja ikk?? -Og tak :o)

Sus sagde ...

@ Madame, ja nu varer det forhåbentlig et stykke tid, før han skal sommerklippes, så han kan holde varmen ud :o)

Sus sagde ...

@ Pernille, ja han er simpelthen dejlig. Og man kan ikke se sig mæt i de der øjne ;o)

Sus sagde ...

@ Rimkoger, hvis din Frederik er en hund, så er jeg sikker på at du har ret, og de kunne blive fine venner, tror jeg :o)