tirsdag den 17. marts 2009

-og skrummerum!


Vi der er “gamle” nok (skønt purunge :o) ved, at overskriften skulle have startet med “..Og tralaluuuuuuuulalalalej…”, men det var sjovere at starte med “skrummerum” :o)


Det er en fantastisk dag i dag, og jeg vil bare sige, at jeg hørte mejsen ude i troldetræet søndag morgen, og ganske rigtigt: i går eftermiddags var hr. og fru mejse ude og kigge på hus – i vores have.


Så hopper fruen ind og tjekker de afhøvlede gulve, mens herren sidder udenfor i træet og skælder ud på enhver, der kommer i nærheden :o)


I weekenden vil jeg suse i Bilka og hente endnu et fuglehus, men et af dem med kamera, så jeg inde fra min stue kan følge med i (fugle)livet i huset uden at forstyrre..


God tirsdag til jer der kigger forbi :o)


12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fuglehus med kamera? Der er vist lige noget, jeg er gået glip af ;-) .

Men ... god fornøjelse med fuglene!

Anonym sagde ...

Jeg vidste slet ikke man kunne købe den slags - med mindre man hed noget i stil med Søren Ryge og har forbindelser inden for TV. Men sjov ide. Håber der flytter nogle fotogene fugle ind ;o)

Sus sagde ...

Hej Bente og Pernille. Der er et link her, bare så I kan se hvad det er for en tingest: http://www.pindhus.dk/varegrupper/haven-fuglehuse-foderbrat-redekasser/fuglehuse-foderbrat-redekasser-fuglehus/redekasse-med-kamera.html

Kh. Susanne

Malou Klidmoster sagde ...

Skal du så til at være fugle voyeur :-D

Sus sagde ...

Du kan tro jeg skal være voyeur, Malou :o) Det bli'r lige til at få pip af. Hehe.

Kh. Susanne

Vibeke sagde ...

Ja der kan man se, nu er Susanne på vej til at blive "Boligspekulant", men man kan da sige, at det bliver "overvåget".
Knus fra
Vibeke

Sus sagde ...

Hæhæ, Vibeke, ja men jeg skal ikke have noget videre for det... Bare et kuld levende unger at kigge på :o)
Stort kram til dig

Madame sagde ...

Øij, det lyder fantastisk, kan du så ikke lægge et par billeder ud af de små kræ inde i kassen?

Sus sagde ...

Hej Madame, ja jeg skal i hvert fald komme med indlæg a la mudderkliren. Men prøv i mellemtiden at kigge på det her link:

http://vejret.tv2.dk/article.php/id-11199149.html

Det er fra april 08, men man kan da fornemme, hvad det drejer sig om.

Kh. Susanne

Margrethe sagde ...

Det var da en god ide, med kamera i fuglehuset. Vidste jeg heller ikke at man kunne købe. Glæder mig til at se billeder :)

Lene sagde ...

Moar, moar, moar HOLD så op med at se på de fugle ;-)

God fornøjelse og mon ikke vi får en beretning eller to fra hr og fru mejses indflytterparty :-)

Sus sagde ...

Godmorgen, Lene. Jo jo, jeg forestiller mig en daglig rapport på 3-4 sider med tilhørende billeddokumentation :o)

Kh. Susanne